hard work work!

då var det dax att åka mot jobbet igen! det känns underbart att säga det varje gång! dock lite trött på att jobba kväll! för just denna kvällen vill jag helst spendera i skillingaryd! men får åka dit efter jobbet helt enkelt! :)

ikväll består det av 40 ungdomar som ska ha parmalindad kycklingfile, ( fan vilket bra val säger jag bara ) !
så vi får se hur länge jag jobbar!

& ni ska bara veta vad jag har för bilder på min skärmsläckare, alltså det är inte bra att ha semester bilder rullande där hela tiden! innan när jag kom hem så kom det upp en bild på mig när jag ligger i poolen och solar , JAG VILL UTOMLANDS NU!!!! så istället för att lägga ut en bild på mig idag, för ni vet ju i princip hur jag ser ut när jag åker till jobbet! alltid likadana kläder , men dock aldrig samma frisyr! man får ju variera sig lite ! ;)



men alltså hallå?!?!?!?!? JAG VILL UTOMLANDS NU NU NU NU NU !!!

Kommentera här: