trött efter "hård" träning..

sitter hemma i soffan & har tänt två ljus på bordet & sen är det helt släckt i lägenheten, fan va deprimerat eller?! Menmen, ibland orkar jag inte gå runt och tända helt enkelt! har faktiskt lite ont i halsen & mamma säger att man inte ska anstränga sig om man har ont i halsen och är förkyld, så det är väl bäst jag ligger stilla i soffan! men det är faktiskt JÄVLIGT ensamt, som vanligt! inte ens Gunnar är med mig ikväll, ( gunnar är mitt husdjur, han behöver inte matas, behöver aldrig gå ut och gå med honom, han klarar sig själv helt enkelt! kan ni gissa vad Gunnar är för djur?! han har faktiskt levt hos mig i två veckor nu! börjar komma riktigt bra överens får jag nog säga, han brukar ofta lyssna på mig och säger aldrig emot eller någonting! super bra husdjur! :D ni får fan grunna lite på vad det är för djur! läger ut en bild på min Gunnar imorgon!

annars, gick träningen super bra! som vanligt står jag i ett mål typ och gör ingenting, eftersom det inte är någon som träffar mål, eller så är backarna för bra! ;) haha ! Ne, men lite mer energi på målvaktsträningen hade ju faktiskt inte skadat! för jag är sjukt nervös inför premiären på söndag, ni fattar inte!!!

jaja, nu orkar jag inte tjata mer, ska nog sova lite för imorgon taggar vi Arbetsförmedlingen & sedan jobb!

här kommer lite bilder ifrån garaget igår!



såhär såg det ut när jag kom till garaget! men vi fick ihop det! men då började ljuset krångla istället!



ååh, älskling! det är du & jag iår <3 :)



my heart belongs to you baby :)

Kommentera här: