Dålig uppdatering !

Förlåt för väldigt dåligt uppdatering! Men jag har faktiskt inte hunnit någon gång! Nu är den enda stunden jag sitter i min soffa på hela helgen känns det som! Haft fullt upp hela tiden! För det är ju faktiskt så att jag har träffat världen bästa kille, som jag spenderar väldigt mycket tid hos! & han är bosatt ända borta i skillingaryd , så mina dagar ser ut så att jag åker hem , jobbar lite, sen åker jag direkt till skillingaryd, för klarar liksom inte vara ifrån honom allt för länge!

Sen har det ju vart premiär på logen, & det var totalt kaos! Folk överallt & alla skulle in samtidigt! Men det var väl bra med mycket folk!

Har även hunnit spela serie premiär, men den förlorade vi :( gjorde väl en del bra räddningar i andra halv lek och jag tyckte hela laget gjorde en sjukt bra insatts! :)

Igår tävlade jag och min syster för första gången , vi kom i mål med hel bil & allt gick som det skulle, dock var inte tiderna på min sida! Men det kommet det med! På kvällen åkte jag till skillingaryd :)

& nu sitter i soffan och kollar lite på tv innan jag ska åka & jobba & sedan åker jag till skillingaryd igen! UNDERBART ! Den killen gör mig så jävla lycklig & jag är så jävla glad att jag har träffat honom <3 :) kolla bara vilket söt lapp han skrev till mig imorse !

Kommentera här: