Svenska Rallyt

Hej på er allihopa! 
 
Som ni vet så bloggar jag bara när jag orkar. Därför kan det blir några veckor emellan. 
 
Under helgen har jag varit på svenska rallyt, det var med skräckblandad förtjusning jag åkte upp, det är ju trots allt alltid ett minne av killen jag träffade. Det kommer alltid vara ett minne av att jag för ett årsen försökte ta mitt liv tre dagar efter svenska rallyt. Alltså väcker det tyvärr många tråkiga minnen och mycket känslor och tankar hos mig. Man vill ju att svenska rallyt, ska vara en roligt grej, men jag vet faktiskt knappt vad det blir för något. 
 
Som tur är åker jag tillsammans med ett gäng, som verkligen gör upplevelsen kanon bra. Ett riktigt härligt gäng och jag vill tacka dem för att de gör allting mycket lättare! 
 
Jag hade velat visa er lite bilder, men tyvärr får jag inte över dem från mobilen till datorn, så är de någon som är bra på det, hör gärna av er! 
 
Förövrigt har jag försökt börja jobba, två timmar om dagen är jag på mitt älskade Mekonomen. Men denna veckan går det inte, igår kom jag inte ens upp ur sängen. Idag kom jag upp, men det var tungt, det är många tankar, imorgon är det ett årsen, hela mitt liv förändrades. På bara några timmar, så valde  jag att göra ett försöka att ta slut på detta liv. 
 
Jag kan även berätta att tankarna fortfarande finns där, det är en ständig kamp, VARENDA dag att försöka övervinna dem. Men det är svårt, ibland är de så starka att jag börjar planera. De går inte exakt förklara hur det känns eller hur det är. 
 
Jag brukar säga en skala på hur jag mår mellan 0-10, jag började på -10 och nu är jag på en tvåan kanske. Det kommer ta tid och det är så jävla kämpigt så ni anar inte. 
 
Nu orkar jag inte riktigt skriva mer, nu ska jag bara vila, ta de lugnt och försöka övervinna tankarna idag med. 
 
 

Kommentarer:

1 Anna:

Ett litet tips att få över bilderna från mobilen till datorn.
Skicka dom till dig själv på Facebook chatten så funkar det. Då kan du spara dom på datorn sen :)

Kommentera här: